 
организују дводневни ВЕБИНАР на тему       
 ПРИМЕНА  ЗАКОНА О ЕЛЕКТРОНСКОМ ФАКТУРИСАЊУ 
  СА ЗАВИСНИМ ПОРЕСКИМ  ПОСТУПАЊИМА 
- ПРАКТИЧНИ ПРИМЕРИ, ОБЈАШЊЕЊА И КОМПЛЕТНА УПУТСТВА ПОСТУПАЊА -
25. фебруар 2022. од 10 до 14 часова 
  28. фебруар од 10 часова (одговори на питања)
      ПРОГРАМ ВЕБИНАРА: 
      
      1.	ПРЕГЛЕД ЗАКОНА О ЕЛЕКТРОНСКОМ ФАКТУРИСАЊУ И ПРАТЕЋИХ ЗАКОНА 
      
        - Дефиниције еРачуноводствених исправа из старог и новог Закона о рачуноводству
 
        - Најважније особине Закона о еФактурисању и подзаконских аката
 
        - Законски услови израде  еФактуре и других рачуноводствених исправа у XML  облику и рад са њима у складу са Законом о еФактурисању
 
        - Приказ детаља стандарда SRPS EN 16931-1:2019+AC:2020 и објашњења стардизованих рачуноводствених поступања  (Предрачун, Авансни рачун, Корективна фактура и др.) 
 
       
2.	МОДЕЛИ Е-ФАКТУРИСАЊА 
      
        - Начини израде, садржаја, рачуноводствене обраде и  обрачуна ПДВ код нових електронских рачуноводствених исправа 
 
        - Систем Електронских Фактура -  Процес регистровања и приказ функционалности 
 
        - Специфичности поступања  организација приватног сектора - приказ Иделаног система обраде 
 
        - Рачуноводствене агенције -  специфичности обраде еРачуноводствених исправа 
 
        - Приказ и објашњење Система за Управљања Фактурама у  јавном сектору
 
        - Шеме обраде еРачуноводствених исправа у рачуноводственим  секторима и рачуноводственим агенцијама 
 
        - Модели интеграције информатичких система са Информационим посредницима у  организацијама приватног сектора
 
       
      3.	ПРОЦЕСИ ПРИЈЕМА, ОБРАДЕ И АРХИВИРАЊА Е-РАЧУНОВОДСТВЕНИХ ИСПРАВА 
      
        - Услови и примери пријема, слања, обраде и архивирања еФактура и  других електронских  пословних докумената 
 
        - Могући начини интеграције рачуноводствених и ЕРП софтвера  са системима обраде еФактура – еПисарница, еДеловодник, еАдминистрација и  еАрхива
 
        - Упутства за израду решења опште дигитализације обраде  пословне документације 
 
        - Безбедне методе и услови архивирања и заштите  електронских пословних докумената 
 
       
4. ПИТАЊА И ОДГОВОРИ (други дан вебинара, 28. фебруар) 
ПРЕДАВАЧИ: 
  -   Војкан  Станковић, ИТ консултант и инструктор за електронско пословање
 
  - Предраг Петровић,  уредник приручника "Рачуноводствена пракса"
 
 
ДЕТАЉАН ПРОГРАМ ВЕБИНАРА   
      Вебинар ће се одржати путем ZOOM  платформе (www.zoom.us). 
        Вебинару приступате путем линка добијеног на e-mail адресу наведену у пријави. 
      У цену котизације обухваћена су оба дана (25. и 28. фебруар). 
        Пријаву за  учешће можете преузети са: www.srrs.rs/savetovanje/prijava_25_februar_2022.pdf 
        Попуњену  пријаву за учешће доставите (најкасније до 24. фебруара) на webinar@irr.co.rs 
      
        
          
            За    професионалне рачуновође - чланове Савеза РР Србије присуство вебинару    евидентира се са 6 поена по члану 7. Правилника о континуираној едукацији и усавршавању професионалних рачуновођа.  | 
           
         
       
      Број места је  ограничен. 
      Приступни линкови ће свим пријављеним  учесницима бити послати 24. фебруара. 
      Учесницима ће ПРЕЗЕНТАЦИЈЕ бити достављене путем email-a. 
      Котизација за вебинар – повлашћена цена за претплатнике Рачуноводствене праксе, 
        чланове Савеза РР Србије укључујући и чланове правна лица и  предузетнике        пружаоце рачуноводствених услуга и за учеснике неког од претходних вебинара, купце претходног издања и др. износи 6.500 дин. + ПДВ (са  ПДВ 7.800 дин.)
      За остале заинтересоване котизација за  вебинар износи  9.200 дин. са  ПДВ
Предрачун за  уплату котизације можете преузети са: 
    www.srrs.rs/savetovanje/predracun_25_februar_2022.pdf   
      Текући рачун Института:  160-264048-34 Banca Intesa  
    Додатне информације:  (011)  3345-007, 3344-405  |